TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Ekonomija
BiH se želi pozicionirati u jednom od najunosnijih tržišnih segmenata turizma
28.11.2022 11:51 | Indikator.ba
USAID Turizam zajedno sa partnerima pokreće program pozicioniranja Bosne i Hercegovine na globalnom MICE tržištu.

MICE (globalni sastanci, poticajna putovanja, konferencije i izložbe) ili poslovni događaji, su jedan od najunosnijih tržišnih segmenata turizma. Prema studiji koju je prije pandemije proveo The Events Industry Council (EIC) i Oxford Economics 2019. godine, poslovni događaji su uključivali više od 1,5 milijardi učesnika iz više od 180 zemalja, uz direktnu potrošnju koja je generirala oko 1,07 milijardi USD, podržala 10,3 miliona direktnih radnih mjesta na globalnom nivou, generirala je 621,4 milijarde dolara direktnog BDP-a i prosječnu dnevnu potrošnju od 704 dolara po učesniku.

Ukupni ekonomski uticaj MICE industrije u 2019. iznosio je 2,5 milijardi dolara, 25,9 miliona radnih mjesta i 1,5 milijardi dolara doprinosa BDP-u. Bosna i Hercegovina (BiH) je u dobroj poziciji da se takmiči na ovom veoma unosnom tržištu gdje je dnevna potrošnja devet puta veća od prosječne dnevne potrošnje u BiH u 2019.

USAID Turizam je proveo procjenu spremnosti zemlje kako bi identificirao potencijal pozicioniranja BiH kao atraktivne destinacije za MICE turizam. Izvještaj je otkrio da BiH ima nedovoljno iskorišten potencijal za privlačenje dva glavna tržišna MICE segmenta: poticajnih putovanja, kao i korporativnih sastanaka i sastanaka organizacija/asocijacija. Na osovu toga, USAID Turizam je razvio kratkoročni i srednjoročni plan kako bi pomogao u rastu privlačnosti zemlje na međunarodnom MICE tržištu.

Pokretanje programa i seminar planirani su u tri grada Bosne i Hercegovine u periodu od 7. do 9. decembra 2022. godine.

Tokom događaja će biti objavljeni detalji plana za rast privlačnosti zemlje na međunarodnom MICE tržištu i kako BH turistička industrija može učestvovati u njemu, te djelovati na rast svog poslovanja i diverzificirati ga u novi tržišni segment.

Seminari o osnovama MICE turizma, koje vodi internacionalni stručnjak Miloš Milovanović, konsultant i partner u GainingEdge, jednoj od vodećih konsultantskih kuća u svijetu, upozant će polaznike sa najnovijim razvojnim trendovima, razlikama između MICE i industrije privatnih putovanja, te koje su najbolje prakse u pristupu za rast biznisa unutar MICE segmenata

Događaj je otvoren za stakeholdere koji žele proširiti postojeće MICE poslovanje ili one koji žele diverzifikaciju poslovanja u segmente poticajnih putovanja i sastanaka. Ovo uključuje DMCs i putničke agente, organizatore konferencija, hotele 4/5*, turističke zajednice i klastere, kao i kreatore politika i vladine službenike.

Seminari će se održati u Sarajevu, Neumu i Banjoj Luci.

(Foto: Pixabay)
Facebook Twitter Print
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA